مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-21اقتصادي

تطابق نداشتن درآمد و هزینه عامل گرانی است 


علت گرانی ها عدم تطابق بین درآمد و هزینه است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی، ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی روسای شورای شهرها و استان ها با استاندار اظهار کرد: مملکت در حال پوست اندازی است و باید مدل اقتصادی بر مبنای درآمد نفتی را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه تا وقتی نخواهیم عبد نظام سلطه باشیم، تحریم ادامه دارد، ابراز کرد: یا باید بنده نظام سلطه شویم و یا با تحریم مقابله و پیشرفت کنیم.

استاندار زنجان افزایش درآمد از محل غیرنفتی و کاهش هزینه ها را از کلیات راهبردهای اساسی کشور خواند و گفت: گرانی ها به خاطر عدم تطابق بین درآمد و هزینه است و درآمدها کفاف هزینه ها را نمی دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت می فروشیم که درآمد سالانه آن 31 میلیارد دلار است، عنوان کرد: این در حالی است که در 9ماه گذشته 10 میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج شده است.

افشارچی به تغییر نگاه در حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصادی تاکید کرد و افزود: اگر صادرات از محل های دیگر مثل پتروشیمی، کشاورزی و صنعت افزایش ندهیم هشتمان گروی نهمان است.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم از لحاظ معیشت به سختی افتادند و در حال گذار هستیم، اتفاق مثبتی در زنجان رخ داده که به حمایت از دهیاری ها و شهرداری ها با قوانین دولتی و استفاده از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطابق نداشتن درآمد و هزینه عامل گرانی است 

تطابق نداشتن درآمد و هزینه عامل گرانی است